Terkadang, kita tidak dapat apa yang kita impikan. Lalu, kita menyalahkan takdir kerana terlalu kecewa. Sedangkan, kita tidak sedar, apa yang kita perolehi adalah lebih baik dari apa yang kita harapkan.

Wednesday 18 September 2013

SEANDAINYA BUKAN MILIK KU LAGI.


Ya Allah Ya Tuhan ku.jka dia bkn mlikku lg,Kau hlgkan prsaan cnta yg prnah wjud ddlm hti ini,biarlah prsaan cnta itu hnya wjud skli shja utknya.aku xsggup mnggung drta mcntai & mrnduinya lg.sdgkan aku thu dia bkn mlikku lg.aku doakan dia bhgia brsma insan lain,& aku jga mhu driku bhgia.


Ya Allah Ya Tuhan ku.kau bbaskan prsaan ku ini,trllu sgsara rsanya mmliki prsaan cnta ini.

jka mmg wktu utk aku mncntainya tlh hbis,Kau ttupkan prsaan cntaku ini utknya.agr byg2 cntanya tdk trus mghntui hdupku.

Ya Allah.. khlangannya trllu skar utk ku trma.aku thu,dia xmgkin akn kmbli kpda ku lg.aku trma ujian Mu ini Ya Allah dgn hti yg trbka.wlaupun brt utk aku hdpinya.aku insan yg lmah,ttpi aku tdak mhu trus lmah,lmah hnya krna ggal dlm bcnta.


Ya Allah Ya Tuhan ku.bntulah aku utk mlupakannya,aku mhu trus hdup dlm dnia yg nyata,aku xmhu trus mrsa drta mcntai & mrnduinya,mcntai & mrnduinya yg bkn mlik ku lg.aku trma dgn plhannya,aku redha jka tkdirnya dia bkn jdohku,aku jga tlah mrelakan dia prgi & aku jga mhu cntanya prgi.biarlah ksh cnta aku & dia mnjdi sjrah yg lbh mematangkan aku.

Ya Allah Ya Tuhan ku.trllu brt rsanya ujian cnta ini,jdikan aku hmba yg lbh kuat,agr aku tdk lalai dlm ksdihan cnta ini.smga 1 hri nnti cnta dhtiku ini akn brptik kmbli & jka saat itu tlh tba aku terima segala takdirmu Ya Allah...

No comments :

Post a Comment